FAGPRISER
FAGPRISER
Gallaria hedrer glimrende markedsføring og kommunikasjon. Bedrifter kan sende inn bidrag kategoriene Webside, Logo og visuell profil, Kampanje, Omdømme samt Informasjon . Det koster 500,- pr bidrag som sendes inn.
-
Webside
Har din bedrift laget en ny nettside, eller gjort større endringer en eksisterende? Vi vektlegger en lettbrukt nettside som treffer målgruppen presist både på estetikk og innhold. Det er også viktig med en god teknisk løsning som gjør nettsiden kjapp, responsiv og tilgjengelig.
-
Logo og visuell profil
Har din bedrift en ny logo eller visuell profil som står ut i mengden? Her ser vi på potensialet for at din nye logo og visuelle profil kommer til å være en viktig brikke for å nå dine mål gjennom presis og god synlighet i aktuelt marked.
-
Kampanje
Har din bedrift gjennomført en vellykket salgs- eller rekrutteringskampanje? Vi vektlegger spesielt effekten av kampanjen, og nyskapende og smarte løsninger.
-
Omdømme
Har din bedrift jobbet målrettet eller tatt grep for å styrke eget omdømme? Juryen vil vektlegge treffsikre bidrag som bruker god historiefortelling, synliggjør verdier som styrker egen markedsposisjon, og glimrende “employer branding” som øker stolthet og tilhørighet.
-
Informasjon
Har din bedrift laget en årsrapport, informasjonsfilm, gitt ut et magasin eller andre publikasjoner som dere er spesielt fornøyde med? Vi ser etter godt håndverk og engasjerende innhold som treffer målgruppen på en ny og overraskende måte.
Fagjury
Fagjury
-
Nina Furu
Juryleder
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge.
Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater.
Furu har også skrevet flere av fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er en bok om markedsføring med KI, som kommer ut i bokhyllene i 2025.
-
Heidi Marie Sperre
Heidi Marie Sperre er en engasjert, digital sosiolog som brenner for kommunikasjon og mulighetene som følger med utvikling og endring.
Hun er gründer av FLY as, et digitalt kommunikasjonsbyrå som tilbyr kompetanse på digitale flater i form av strategi, rådgivning, konsepter og innhold i alle relevante digitale kanaler.
Heidi ble kåret til Årets sosiale medier rådgiver i 2019 på Gullenken. Hun er en endringsentusiast som deler strategiske vurderinger, digitale muligheter og jobber med endringsledelse og omstilling i ulike bransjer.
Hun har utdanning innen psykologi, sosiologi, digitalisering,
organisasjonskultur – og utvikling, og har stor interesse for dette, i kombinasjon med teknologi, forretningsutvikling og omstilling. -
Vilde Odmundson
Vilde Odmundson jobber i dag som art director for Deadline, et kommunikasjonsselskap som jobber for større nordnorske merkevarer med strategisk kommunikasjon gjennom visuelle virkemidler som film, design og eventer.
Hun har lidenskap for kreative konsepter og nyskapende tenkning og har utdannelse innen reklame og bachelor i grafisk design fra Westerdals. Vilde har tidligere jobbet med anerkjente merkevarer som Tine, Apotek1, Peugeot og Regnskogfondet.
Etter å ha gjort nordlending av seg igjen, har hun de siste fem årene i Deadline spesialisert seg på konseptutvikling, rådgivning og design for kunder i hele Nord-Norge. Hun er engasjert i å gi merkevarer en tydelig identitet, og hjelper kunder som Øksnes kommune, Iris Salten, Trollfjord Bredbånd og Vesterålsrådet med å styrke sin posisjon.
Vilde verdsetter kreativitet og effektiv kommunikasjon. Hun brenner for å fremheve talenter og inspirere andre i bransjen, elsker å kombinere kreativitet og bærekraftige verdier, ved å bruke design som et kraftig verktøy for positiv endring.